דוריה למפל : המבט עובר לדוריה : האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים.. בין העובדים גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי.

מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. חילופים בכיסא הזה אינם נפוצים מדי.

מילדה מוחרמת למגישת המהדורה: דוריה למפל בראיון - גלובס
מילדה מוחרמת למגישת המהדורה: דוריה למפל בראיון - גלובס from images.globes.co.il
חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. אייל בן יעיש, חדשות 2). בין העובדים גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות של כאן 11, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט הקרוב, לאחר שנתיים וחצי שבהן הגישה את המהדורה.

הלכתי על ביסלי גריל 2.

הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. התכנית משודרת ברשת 13 בלבד, ולאחר שקשת בחרה שלא להעביר אליה את התכנית. רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. אייל בן יעיש, חדשות 2). דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות של כאן 11, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט הקרוב, לאחר שנתיים וחצי שבהן הגישה את המהדורה. דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי.

רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות של כאן 11, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט הקרוב, לאחר שנתיים וחצי שבהן הגישה את המהדורה.

דוריה למפל תחליף את גאולה אבן במהדורה המרכזית של "כאן" - גלובס
דוריה למפל תחליף את גאולה אבן במהדורה המרכזית של "כאן" - גלובס from images.globes.co.il
דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. טרם ידוע מי יחליף אותה. מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, אמר: האם בקרוב נוכל לאבחן מחלות באמצעות זיהוי קולי? דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של כאן, הודיעה על פרישה. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. ומיד אחריו, כאמור, התחלה חדשה נוספת: מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר.

בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים.

התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות של כאן 11, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט הקרוב, לאחר שנתיים וחצי שבהן הגישה את המהדורה. דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. התכנית משודרת ברשת 13 בלבד, ולאחר שקשת בחרה שלא להעביר אליה את התכנית. למפל תיכנס לכאן במקומה של גאולה אבן סער, שכזכור שעזבה את תפקידה בשידור חי, בעקבות הקדמת הבחירות וחזרתו של בעלה, גדעון סער לפולטיקה. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה.

חילופים בכיסא הזה אינם נפוצים מדי. דוריה למפל, לשעבר אשת חדשות הלילה, שנבחרה להחליף את גאולה אבן כמגישת מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של כאן, הודיעה על פרישה.

דוריה למפל on Twitter: "ביום השנה לעזיבתו את התכנית הפציע ...
דוריה למפל on Twitter: "ביום השנה לעזיבתו את התכנית הפציע ... from pbs.twimg.com
בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. בין העובדים גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, אמר: דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. למפל תיכנס לכאן במקומה של גאולה אבן סער, שכזכור שעזבה את תפקידה בשידור חי, בעקבות הקדמת הבחירות וחזרתו של בעלה, גדעון סער לפולטיקה.